به گزارش   فارس، اين همايش با 30 دقيقه تأخير با حضور رسول منتجب‌نيا قائم مقام حزب اعتماد ملي، عباسي‌فر معاون پارلماني كروبي و ميرهادي رئيس شاخه روحانيون حزب اعتماد ملي آغاز شد كه در ادامه مراسم نيز غلامحسين كرباسچي مشاور عالي ستاد انتخاباتي كروبي و فاطمه كروبي همسر مهدي كروبي نيز به اين جمع اضافه شدند.

* قبل از شروع مراسم آهنگي كردي پخش شد كه مجري از حاضرين در همايش خواست هر فردي با حركات موزون به سبك كردي آشنا است، اجرا كند.

* پس از شروع مراسم و تلاوت آياتي از كلام‌الله مجيد مجدداً موسيقي كردي ديگري پخش شد كه عده‌اي از حاضرين به قسمت جلوي سن آمده و در حضور قائم مقام و رئيس شاخه روحانيون حزب اعتماد ملي به صورتي كردي به اجراي حركات موزون پرداختند.

* در ادامه همايش عباسي‌فر كه اخيراً به عنوان معاون پارلماني از سوي كروبي معرفي شده است طي سخناني گفت: از شما حاضرين انتظار دارم كه تا روز انتخابات يعني 22 بهمن { اشتباه تاريخ را به او يادآور نشدند} حضور خود را در خيابان‌ها با ربان، عكس و پوسترهاي كروبي نشان دهيد.

* وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: همه مي‌توانند كروبي را با عكس وي در ماشين خود سوار كنند و تا مقصد وي را همراهي كنند.

*قرار بود در اين همايش مهدي كروبي حضور يافته و سخنراني كند ولي به دليل حضور در صداوسيما و ضبط برنامه و همچنين از سوي ديگر آماده شدن براي مناظره شب نتوانست در اين همايش حضور پيدا كند.

* هواداران ميرحسين موسوي كه در اين همايش حضور داشتند با حاميان كروبي درگير شدند.

* در اين همايش حاضرين شعارهاي مختلفي سر مي‌دادند كه از جمله آنها «دانشجوي سياسي آزاد بايد گردد»،‌ «كروبي كرباسچي حمايتت مي‌كنيم» و «آزادي انديشه با شال سبز نمي‌شه» سر مي‌دادند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا